Regulamin 

Regulamin sklepu internetowego Strefa Psiego Fitnessu 

Obowiązuje od dnia 26.07.2024

§1 Definicje 

1. Sklep internetowy Strefa Psiego Fitnessu – sklep internetowy, działający pod adresem https://www.psifitness.pl, prowadzony przez Sprzedającego, tj. Klaudia Bońkowska Rozmerdane Ogonki z siedzibą w Gdańsku, ul. Nieborowska 17B/9 80-034, NIP: 5833184653, Regon: 362326557 dalej również jako Sklep internetowy, Sklep Strefa Psiego Fitnessu. 

2. Regulamin sklepu internetowego Strefa Psiego Fitnessu – niniejszy Regulamin. 

3. Klient, Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełna lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystające ze Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, w tym w szczególności dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. 

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową i korzystająca ze Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, w tym szczególności dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. 

5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i korzystająca ze Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, w tym w szczególności dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. 

6. Przedsiębiorca o prawach konsumenta- osoba prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, 

7. Kodeks cywilny – stawa z dnia 23 kwietnia 1994 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami), dalej również jako k.c. 

8. Miejsce spełnienia świadczenia – miejsce w którym Sprzedawca jest obowiązany przesłać rzecz Konsumentowi, a także Przedsiębiorcy o prawach konsumenta. 

9. Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna. 

10. Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz: 

– nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 

– nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta, 

– nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 

– została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym; 

– w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego; 

– nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy. 

11. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 

12. Kodeks dobrych praktyk – zbór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa a art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r. (Dz. U. 2007 nr 171 poz. 1206 z późn. zm.). 

13. Sklep internetowy umożliwia Klientowi kontakt: mailowy – strefapsiegofitnessu@gmail.com, poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu, telefoniczny pod numerem 606496131.

14. Serwis – strona internetowa działająca pod adresem psifitness.pl. 

15. Treści Użytkownika – wszelkie informacje przekazywane przez Klienta w celu ich przechowywania na żądanie Klienta w systemie teleinformatycznym Serwisu, ewentualnie w celu ich publikacji w Serwisie, np. komentarze lub opinie o produkcie

§2 Postanowienia Ogólne 

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Strefa Psiego Fitnessu, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji. 

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów na odległość na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem Internetu. 

3. Informacje o towarach Sklepu zamieszczone są na stronie internetowej www.psifitness.pl . Informacje te są jasne, zrozumiałe i niewprowadzające w błąd, wyrażone w języku polskim i wystarczają do prawidłowego i pełnego korzystania z towarów. W szczególności informacje te zawierają: rodzaj towaru, określenie jego producenta lub importera, znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagane przez odrębne przepisy, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczpospolitej Polskiej oraz, stosowne do rodzaju towaru, a także inne dane wskazane w odrębnych przepisach. 

4. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie. 

5. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość. 

6. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Strefa Psiego Fitnessu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepy Strefa Psiego Fitnessu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp. 

7. Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu z infrastrukturą techniczną Klienta. 

8. Do przeglądania stron internetowych Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu www.psifitness.pl, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu www.psifitness.pl, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu www.psifitness.pl, składania zamówień na produkty, niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). 

9. Rozliczenia transakcji wykonanych za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego przelewy24 PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin 

10. Rozliczenia transakcji wykonanych za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego Stripe Payments Europe, Ltd. z siedzibą C/O A & L Goodbody, Ifsc, North Wall Quay Dublin D01 H104,Ireland zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem: https://stripe.com/en-pl/legal/ssa

11. Sprzedający wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej i skutecznej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: strefapsiegofitnessu@gmail.com. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Klientów do bezpośredniej i szybkiej komunikacji ze Sprzedającym. 

§3. Obowiązki Stron 

1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Sprzedajacego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 

2. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad. 

3. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedający obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz Kupującemu, nie później niż 30 dni od dnia zawarcia Umowy, chyba że stanowi ona inaczej. 

§4. Konto Klienta 

1. Rejestracja Konta Klienta wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie lub wyrażenia woli rejestracji Konta Klienta na etapie składania zamówienia. 

2. Rejestracja Konta Klienta wymaga podania w tym celu niezbędnych danych osobowych. 

3. Konto Klienta przypisane jest do podanego przez Klienta adresu e-mail. 

4. W Koncie Klienta przechowywane są informacje dotyczące Klienta oraz składanych przez niego zamówień. 

5. Klient może uzupełnić swoje Konto Klienta o dodatkowe informacje, tj. data urodzenia, które to stanowią Treści Użytkownika. 

6. Klient loguje się do swojego Konta Klienta przy pomocy adresu e-mail do niego przypisanego oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć dostęp do swojego Konta oraz nie udostępniać danych logowania osobom trzecim. 

7. Kupujący w każdej chwili może usunąć Konto Klienta, co prowadzi do utraty dostępu do przypisanych do niego Treści Cyfrowych. W razie trudności powinien skontaktować się ze Sprzedającym. 

§5 Zasady składania i realizacji zamówień 

1. Zamówienia na towary realizowane w Sklepie internetowym Strefa Psiego Fitnessu przyjmowane są: 

– poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie www.psifitness.pl 

– pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: strefapsiegofitnessu@gmail.com 

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. 

2. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość. 

3. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. 

4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany adres e-mail, z potwierdzeniem zawierającym listę zamówionych produktów wraz z pełną kwotą zamówienia, szczegóły wybranej formy płatności oraz dostawy. 

5. Realizacja zamówienia następuje: 

– w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością zamówienia na rachunku bankowym Sklepu 

– w przypadku zamówień płatnych za pomocą przelewy24 – z chwilą otrzymania z systemu przelewy24 potwierdzenia realizacji płatności i po ewentualnej dodatkowej weryfikacji poprawności dany 

– w przypadku zamówień płatnych za pomocą platformy Stripe– z chwilą otrzymania z systemu Stripe potwierdzenia realizacji płatności i po ewentualnej dodatkowej weryfikacji poprawności dany 

6. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko w czasie, gdy zamówienie nie zostało wysłane do Klienta. Wprowadzenie zmian jest możliwe mailowo: strefapsiegofitnessu@gmail.com lub telefonicznie: 606496131 

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. 

8. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia. 

9. W przypadku gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo odstąpienia od umowy terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy przez Sklep. 

10. Jeżeli Kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca o prawach konsumenta, to Sklep internetowy obowiązany jest niezwłocznie wydać rzecz Kupującemu, nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że umowa stanowi inaczej. W razie opóźnienia Sklepu internetowego Kupujący może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić. 

11. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za zamówienie z góry, Strefa Psiego Fitnessu jest uprawniona do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Anulowanie zamówienia oznacza, że Strefa Psiego Fitnessu jest zwolniona z obowiązku jego realizacji. 

12. Faktury za zamówiony przez Klienta towar będą wysyłane drogą elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia przez niego adres e-mail. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę w formie tradycyjnej, tj. papierowej musi taką informację umieścić w uwagach w trakcie składania zamówienia. 

13. Składanie i realizacja zamówień dotycząca kursów została opisana w Regulamin Kursów i Klubu Absolwenta 

§6 Ceny towarów 

1. Wszystkie ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu są cenami brutto – zawierają podatek VAT i są podawane w polskich złotych. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. 

2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności. 

3. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży. 

4. Promocje w Sklepie internetowym Strefa Psiego Fitnessu nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej. 

5. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom. 

6. W każdym przypadku informowania o obniżeniu cen Produktów Sprzedający obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedający zamieszcza również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 

§7 Dostawa 

1. Koszty dostawy są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia towarów w Sklepie internetowym i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionych towarów. 

2. Sposoby dostawy lub odbioru zakupionych towarów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu: 

– Kurier DPD 

3. Wydanie przesyłki w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego następuje w momencie nadania jej w placówce Poczty Polskiej lub powierzenia jej kurierowi. 

4. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy ( do 7 dni roboczych). 

5. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. 

6. Dowód zakupu zostaje przesłany na podany przez Kupującego adres e-mail. Dane umieszczane na dokumencie są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia. 

7. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. 

§8 Sposoby płatności 

1. Klient może zapłacić za zamówiony towar wybierając jedną z form płatności: 

– przelewem na konto bankowe Sklepu internetowego 

Numer konta zostanie przesłany klientowi wraz z potwierdzeniem zamówienia mailem. 

– Systemu płatności elektronicznej przelewy24 za pośrednictwem PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Pastelowej 8 (60-198) Poznań 

– Systemu płatności elektronicznych- Stripe za pośrednictwem Stripe Payments Europe, Ltd. z siedzibą C/O A & L Goodbody, Ifsc, North Wall Quay Dublin D01 H104,Ireland 

2. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności dla Klienta, który nie odebrał zamówień płatnych przy odbiorze, wysłanych pod wskazany przez Klienta adres. Włączenie wcześniej zablokowanych sposobów płatności może nastąpić po złożeniu przez Klienta i odebraniu kolejnych dwóch zamówień opłaconych z góry przelewem. 

3. W przypadku płatności z góry, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Strefę Psiego Fitnessu pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez Podmiot realizujący płatności – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności. 

§9 Prawo do odstąpienia od umowy 

1. Konsument oraz może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu w ciągu czternastu dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 

– od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu) 

– od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie było realizowane w częściach 

Od 01.01.2021 r., prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w tym paragrafie oraz wynikających z ustawy o prawach konsumenta przysługuje również osobie fizycznej zawierającej ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Od 01.01.2021 uprawnienia Konsumenta dotyczą również osoby spełniającej powyższe kryteria. 

2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827): 

– o świadczeniu usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; 

–w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

– w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

– o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

– o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1; 

3. Odstąpienie od umowy zgodnie z powyższymi ustaleniami wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym powyżej zawierającego: imię, nazwisko, adres oraz telefon.  

4. W takim przypadku Konsument jest zobowiązany do zwrotu Sprzedającemu produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie. 

5. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedającemu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 

Adres zwrotu:
Klaudia Bońkowska Rozmerdane Ogonki
ul. Harfowa 1
80-298 Gdańsk
tel. 606496131
mail: strefapsiegofitnessu@gmail.com

6. Sprzedający nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. 

7. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą również Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.  

§10 Zwrot należności Klientom 

1. Sprzedający dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku: 
– anulowania zamówienia lub części zamówienia a wtedy zwrotowi podlega odpowiednia część ceny, opłaconego z góry przed jego realizacją 
– zwrot produktu w ramach odstąpienia od umowy z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej; 
-zwrot produktu w ramach odstąpienia od umowy z zamówienia, które zostało odebrane osobiście i zostało opłacone; 
-uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny. 

2. W przypadku zwrotu produktu w ramach odstąpienia od umowy Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

3. Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub przy odbiorze u kuriera lub na poczcie. 

§11 Gwarancja, reklamacje 

1. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę (fizyczną lub prawną). Sprzedający odpowiada z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi. 

2. Sprzedający w ciągu czternastu dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient winien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sprzedającego i opisem reklamacji. 

Adres do wysyłki:
Klaudia Bońkowska Rozmerdane Ogonki
ul. Harfowa 1
80-298 Gdańsk
tel. 606496131
mail: strefapsiegofitnessu@gmail.com

4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

5. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego produktu. 

6. Sprzedający nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w Sklepie. Do produktów posiadających gwarancję udzieloną przez osobę trzecią dla produktów znajdujących się w Sklepie Sprzedający wysyła wraz z towarem kartę gwarancyjną, w której każdorazowo określone są warunki gwarancji. 

7. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie w ramach zakładki “Produkty” objęte są rękojmią na zasadach określonych w art. 556 kodeksu cywilnego i następnych. 

8. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a Sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego lub do Sprzedającego; lub korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień niniejszego regulaminu. 

§12 Przekazywanie Treści Użytkownika 

1. Klient ma możliwość przekazywania swoich Treści za pośrednictwem Serwisu jako Treści Użytkownika oraz ich przechowywania w systemie teleinformatycznym Serwisu. 

2. Zabronione jest przekazywanie Treści Użytkownika, które: 

a) stanowią nielegalne Treści w rozumieniu przepisów prawa lub 

b) naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu. 

3. Wśród Treści Użytkownika niezgodnych z Regulaminem wskazuje się m.in. Treści: 

a) naruszające zasady publikowania opinii i komentarzy, 

b) zawierające odnośniki oraz treści o charakterze spamu, 

c) służące prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Sprzedawcy, 

d) nawołujące do przemocy, nienawiści, zachowań niebezpiecznych lub je pochwalające, 

e) dyskryminujące, 

f) zniesławiające lub znieważające inne osoby, 

g) naruszające dobra osobiste lub prawa autorskie innych osób, 

h) zawierające wulgaryzmy oraz obrażające inne osoby, 

i) pozbawione wzajemnego szacunku, 

j) naruszające obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje w sposób inny niż określony w pkt a – i. 

4. Sprzedający jest uprawniony i zobowiązany do poinformowania odpowiednich służb lub organów władzy publicznej o możliwości popełnienia przez Klienta przestępstwa lub wykroczenia związanego z przekazywanymi Treściami Użytkownika, a następnie przekazania im odpowiednich danych. Sprzedający przekazuje dane związane z Treściami Użytkownika również w sytuacji, gdy odpowiednie służby lub organy władzy publicznej bezpośrednio się do niego o to zwrócą, mając na uwadze dobro prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych. 

§13 Moderacja Treści Użytkownika 

1. Sprzedający posiada możliwość weryfikowania w każdym momencie Treści Użytkownika, czyniąc to w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jednocześnie Sprzedający  informuje, iż kontrolowanie Treści Użytkowników przed ich dodaniem nie leży w zakresie jego obowiązków. 

2. W przypadku, gdy Sprzedający wykryje jakiekolwiek Treści Użytkownika, które są niezgodne z Regulaminem, zastrzega sobie prawo do tymczasowego zablokowania lub usunięcia danych Treści z Serwisu. 

3. Klient o zablokowaniu lub usunięciu jego Treści zostaje przez Sprzedającego niezwłocznie poinformowany wraz z uzasadnieniem decyzji o zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika. 

4. Klient ma prawo złożenia odwołania od powyższej decyzji na zasadach określonych w § 16 niniejszego Regulaminu. 

5. Sprzedający zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Sprzedający. 

§14 Zgłaszanie Treści Użytkownika 

1. Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Sprzedającemu obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA). 

2. Zgłoszenie może nastąpić: 

a) drogą e-mailową, na adres: strefapsiegofitnessu@gmail.com

b) przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie. 

3. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy aktu o usługach cyfrowych (DSA), do których należą: 

a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści; 

b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu; 

c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; 

d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne. 

4. Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Sprzedający niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu drogą elektroniczną otrzymanie zgłoszenia, wysyłając stosowną wiadomość na uprzednio podany przez Klienta adres elektroniczny. W sytuacji, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, Sprzedający może zwrócić się do Klienta z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeśli odpowiednie poprawki nie zostaną wprowadzone przez Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Sprzedającego, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania. 

5. Od momentu otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia Sprzedający ma 14 dni na zweryfikowanie Treści Użytkownika. Sprzedający przeprowadza weryfikację w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Sprzedający może w tym celu zażądać od zgłaszającego udzielenia dodatkowych informacji lub przedstawienia stosownych dokumentów, które mogą m.in. potwierdzać istnienie naruszanych praw. 

6. Na czas trwania procesu weryfikacji, by zapewnić jego prawidłowy przebieg, Sprzedający jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, by stały się niewidoczne dla pozostałych Klientów. 

7. Po zakończonej weryfikacji Sprzedający podejmuje decyzję o trwałym zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika, o ile naruszają postanowienia Regulaminu. W wypadku, gdy weryfikowane Treści okazują się być zgodne z Regulaminem, Sprzedający niezwłocznie odblokowuje zablokowane Treści oraz je przywraca, o czym wraz z uzasadnieniem informuje zgłaszającego w wydanej decyzji. Jeśli jednak weryfikowane Treści podlegają zablokowaniu lub usunięciu, Sprzedający bez zbędnej zwłoki powiadamia o tym fakcie zgłaszającego i Klienta, którego Treści zostały zablokowane bądź usunięte, uzasadniając jednocześnie swoją decyzję. 

8. Klientowi, którego Treści podlegały weryfikacji, oraz zgłaszającemu przysługuje prawo do złożenia odwołania od decyzji z ust. 7 na zasadach opisanych w § 16 niniejszego Regulaminu. 

9. Sprzedający zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Sprzedający. 

§15 Sankcje za niedopuszczalne Treści Użytkownika 

1. Jeżeli Klient korzysta z Serwisu w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przekazując niedopuszczalne Treści Użytkownika, Sprzedający zastrzega sobie prawo do: 

a) zablokowania Konta Klienta; 

b) trwałego usunięcia Konta Klienta; 

c) zawieszenia Klientowi możliwości korzystania z określonych funkcji Serwisu; 

d) trwałego uniemożliwienia Klientowi korzystania z określonych funkcji Serwisu. 

2. Sprzedający ma dowolność w wyborze zastosowanego środka z ust.1, uwzględniając przy tym okoliczności sprawy oraz wagę dokonanego naruszenia, niezależnie od podjętych w sprawie pozostałych działań. 

3. Przy wyborze środka, o którym mowa w ust. 1 Sprzedający działa w sposób niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności, uwzględniając wszelkie okoliczności sprawy oraz interesy Stron. 

4. Tymczasowa blokada Konta Klienta lub jego zawieszenie może trwać od 4 do 31 dni. Po upływie wskazanego okresu Sprzedający zdejmuje blokadę Konta oraz przywraca dostęp do zawieszonych funkcji Serwisu. 

5. Klientowi, wobec którego zastosowany został środek z ust. 1, przysługuje odwołanie na zasadach opisanych w § 16 niniejszego Regulaminu. 

6. Sprzedający zapewnia, że odwołania dotyczące zastosowania środków z ust. 1 nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zastosowania danego środka będzie odpowiadał Sprzedający. 

§16 Odwołania 

1. Klient, którego Treści zostały zgłoszone lub osoba dokonująca zgłoszenia danych Treści Użytkownika do weryfikacji, mają prawo w terminie 6 miesięcy od wydania danej decyzji złożyć odwołanie w sytuacji, gdy: 

a) Sprzedający nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika mimo zgłoszenia, o którym mowa w § 14; 

b) Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu; 

c) wobec Klienta zastosowano jakiekolwiek sankcje związane z Treściami Użytkownika. 

2. Wszelkie decyzje wydawane przez Sprzedającego w związku z Treściami Użytkownika muszą zawierać uzasadnienie, umożliwiające złożenie stosownego odwołania. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy Sprzedający otrzyma nakaz podjęcia określonych działań dotyczących Treści Użytkownika od odpowiednich służb lub organu władzy publicznej. 

3. Uzasadnienie wydanej decyzji musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i ujmować co najmniej informacje, tj.: 

a) wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w niniejszym Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania; 

b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Klienta lub osobę trzecią czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z  inicjatywy Sprzedawcy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego; 

c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków; 

d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za nielegalne treści; 

e) jasne i przyjazne dla Klienta informacje na temat przysługujących Klientowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji. 

4. Odwołanie powinno zostać wysłane do Sprzedawcy: 

a) na adres poczty elektronicznej: strefapsiegofitnessu@gmail.com; 

b) przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na Stronie; 

c) na piśmie na adres siedziby Sprzedającego. 

5. Odwołanie powinno zawierać: 

a) imię i nazwisko lub firmę odwołującego się; 

b) dane kontaktowe; 

c) uzasadnienie wskazujące, dlaczego wydana decyzja jest w opinii odwołującego się błędna. 

6. Po otrzymaniu odwołania Sprzedający niezwłocznie potwierdza drogą elektroniczną jego odbiór. 

7. Sprzedający rozpoznaje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. 

§ 17 Opinie o Produkcie 

1. Sprzedający zapewnia Klientom możliwość publikowania w Serwisie opinii o zakupionym Towarze. 

2. Dozwolone jest publikowanie opinii pochodzących wyłącznie od Klientów, którzy nabyli dany Towar. 

3. Klient powinien sformułować opinię w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, z dbałością o poprawność językową oraz bez używania wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uważanych za obraźliwe. 

4. Publikowane przez Klientów opinie stanowią Treści Użytkownika, więc Sprzedający może je moderować na zasadach określonych w § 13 niniejszego Regulaminu, a każda osoba zapoznająca się z zawartością Serwisu może zgłosić opinię na podstawie § 14 Regulaminu jako naruszającą zawarte w nim zasady. 

5. Sprzedający ma możliwość samodzielnego publikowania w Serwisie opinii o produktach, które pozyskał w sposób inny niż opisany powyżej. Niemniej Sprzedający zapewnia, iż publikowane przez niego opinie pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy uprzednio korzystali z oferowanego przez niego Towaru, i o opinię których Sprzedający bezpośrednio poprosił. 

6. Opinie, o których mowa w ust. 5 nie stanowią Treści Użytkownika, jednak każda osoba zapoznająca się z zawartością Serwisu może zgłosić je do weryfikacji jako naruszające postanowienia Regulaminu, na podstawie § 14 Regulaminu. 

§18 Dane osobowe 

1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie składania zamówienia w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu i w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedającego usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. 

2. Dane osobowe przetwarzane są przez firmę Klaudia Bońkowska Rozmerdane Ogonki z siedzibą w Gdańsku (80-034) przy ul. Nieborowskiej 17B/9, NIP: 5833184653, REGON: 362326557. Sprzedający przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu jak również dokonywania reklamacji i zwrotów. 

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. 

4. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta. 

5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu poświęconej polityce prywatności.

§19 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń   

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.  

2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,  
c. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl.  

4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. 

§20 Postanowienia końcowe 

1. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. 

2. Sprzedający dokłada wszelkich starań do utrzymania poziomu świadczonych usług w ramach Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu na jak najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też konieczności modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego. 

3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. 

4. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.) Klientowi, o którym mowa w §8 ust. 2 regulaminu, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami §8 regulaminu. 

5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827). 

6. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117). 

7. Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie Sprzedającemu statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie Internetowym Strefa Psiego Fitnessu. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów. 

8. Ewentualne spory powstały między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a Sprzedającym rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego. 

9. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu Internetowego Strefa Psiego Fitnessu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu. 

wersja-archiwalna-regulaminu-z-dnia-23.04.2023

wersja-archiwalna-regulaminu-z-dnia-19.08.2022

wersja-archiwalna-regulaminu-z-dnia-14.07.2021

Koszyk
Przewijanie do góry